Basware Oyj - Johdon liiketoimet: Nurmi, Ilari

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

www.basware.fi/sijoittajat

Basware
Basware  (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat .

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedIn issä,  Facebook issa ja  blog issa ja pysy ajan tasalla  tilaamalla tuoreimmat uutiset.