Basware Oyj:n osakepohjainen kannustinjärjestelmä Restricted Share Plan 2016 - suunnattu osakeanti

Basware Oyj , pörssitiedote,  3.4.2017  klo 16:00

Basware Oyj:n hallitus päätti  16.03.2017  suunnatusta maksuttomasta osakeannista liittyen palkkion maksamiseen osakepohjaisesta kannustinjärjestelmästä Restricted Share Plan 2016.

Osakeannissa on luovutettu 1 500 yhtiön hallussa olevaa Basware Oyj:n osaketta vastikkeetta osakepohjaiseen kannustinjärjestelmiin kuuluville avainhenkilöille järjestelmän ehtojen mukaisesti.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen  16.3.2017  hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 45 291 omaa osaketta. Osakkeet luovutetaan antamalla jo olemassa olevia osakkeita, joten ohjelmilla ei ole laimentavaa vaikutusta.

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja,  Basware Oyj

Puh. 050 557 3822, sirje.ahvenlampi@basware.com

Nasdaq  Helsinki

www.basware.fi/sijoittajat

Basware

Basware  (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa.  Basware  on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat .

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun  LinkedInissä Facebookissa  ja  blogissa  ja pysy ajan tasalla  tilaamalla  tuoreimmat uutiset.