Basware Oyj:n sitouttava osakejärjestelmä 2017 – suunnattu osakeanti

Basware Oyj, pörssitiedote, 25.5.2018 klo 10:45

Basware Oyj:n sitouttava osakejärjestelmä 2017 – suunnattu osakeanti

Basware Oyj:n hallitus päätti 18.4.2018 suunnatusta maksuttomasta osakeannista liittyen palkkion maksamiseen sitouttavasta osakejärjestelmästä 2017.

Osakeannissa on luovutettu 3 497 yhtiön hallussa olevaa Basware Oyj:n osaketta vastikkeetta osakepohjaiseen kannustinjärjestelmiin kuuluville avainhenkilöille järjestelmän ehtojen mukaisesti.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 15.3.2018 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

Luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 33 588 omaa osaketta. Osakkeet luovutetaan antamalla jo olemassa olevia osakkeita, joten ohjelmalla ei ole laimentavaa vaikutusta.

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Basware:
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä lisäarvopalveluiden tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: https://investors.basware.com/fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.