Basware tarjoaa tietojen tarkistuspalvelun hyödyntämällä Dun & Bradstreetin maailmanlaajuista yritystietokantaa

Maailmanlaajuisten tietojen ansiosta Basware Networkiin kuuluvat organisaatiot voivat tarkistaa ja rikastaa toimittajatietojaan helposti

Espoo, 24.1.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on allekirjoittanut maailmanlaajuisen kumppanuussopimuksen Dun & Bradstreetin Worldwide Networkiin kuuluvan Bisnoden kanssa. Kumppanit hyödyntävät yhdessä Dun & Bradstreetin dataa ja tarjoavat uusia näkymiä liiketoimintatietoihin, joiden avulla Baswaren asiakkaat voivat optimoida strategisia toimittajasuhteitaan. Baswaren asiakkaat pääsevät hyötymään korkealaatuisista ja ajantasaisista toimittajatiedoista, jotka tarjoavat holistisen näkökulman toimintakumppaneihin ja näin auttavat asiakkaita tunnistamaan helposti sopivimmat toimittajat.

Uudessa ratkaisussa yritysten väliset ja konsernien sisäiset yhtiöiden suhteet selvitetään D-U-N-S®-numeroiden avulla. Kun tietojen tarkistamisessa ja rikastamisessa hyödynnetään Dun & Bradstreetin maailmanlaajuista yritystietokantaa, Basware Network -verkostoon kuuluvat organisaatiot voivat parantaa ja seurata toimittajatietojensa laatua aiempaa tehokkaammin. Näin päästään eroon tarpeettomista kopioista, ja toimittajatiedot pysyvät ajan tasalla ja täydentyvät olennaisilla tiedoilla. Palvelun ansiosta yritykset voivat tehostaa toimintaansa, hallinnoida toimittajasuhteitaan aiempaa tehokkaammin ja saavuttaa kustannussäästöjä. Toimittajakannan optimointi tuo säästöjä sekä auttaa välttämään häiriötilanteita ja varmistamaan, että toiminta on säännösten mukaista.

”Kehitämme ja innovoimme jatkuvasti uusia lisäarvopalveluita Basware Networkiin kuuluville organisaatioille ja pyrimme toimimaan yhdessä muiden johtavien maailmanlaajuisten ja innovatiivisten verkkokaupan alan yritysten kanssa”, Baswaren toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen kertoo. ”Yhdistämällä Dun & Bradstreetin tarjoaman maailman laajimman kansainvälisen yritystietokannan Baswaren tarjoamaan maailman suurimpaan avoimeen B2B-verkostoon yksinkertaistamme asiakkaittemme toimittajatietojen hallintaa sekä tehostamme toimittajasuhteita ja kulujen hallintaa. Olen todella tyytyväinen yhteistyöhömme Bisnoden kanssa. Sen avulla voimme tarjota asiakkaillemme korkealaatuisten toimittajatietojen edut sekä vaivattoman tavan pitää tällaiset tiedot aina ajan tasalla.”

Uusi ratkaisu on saatavana Basware Network -verkoston kautta.

Lisätietoja: http://www.basware.com/vendormanagement

Yhteystiedot:

press@basware.com

Basware lyhyesti

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi

Seuraa Baswarea Twitterissä:
 @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.

Bisnode lyhyesti

Bisnode on johtava eurooppalainen tieto- ja analytiikka-alan yritys. Sen uraauurtavat Smart Data -ratkaisut auttavat yrityksiä tekemään tietoon perustuvia älykkäitä päätöksiä sekä löytämään ja hallinnoimaan asiakkaitaan koko asiakkuuden kaaren ajan. Bisnode on yksi Dun & Bradstreetin WorldWide Networkin merkittävimmistä kumppaneista, ja tämän kumppanuuden ansiosta Bisnode voi tarjota huipputason kansainvälisiä yritystietoja asiakkailleen. Bisnoden palveluksessa työskentelee 2 400 henkilöä 18 maassa, ja sen pääkonttori on Tukholmassa.