Basware toimittaa laskuautomaatio- ja verkkolaskupalveluja johtavalle liiketoimintaprosessien ulkoistuspalvelujen tarjoajalle

Basware Oyj, pörssitiedote, 17.6.2015 klo 10:00

Basware on solminut sopimuksen maailman johtavan liiketoimintaprosessien ulkoistuspalvelujen tarjoajan kanssa sisältäen laskuautomaatiopalvelut, saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina sekä skannauspalvelut. Palvelut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimuksen arvo on yli 1,5 miljoonaa euroa seuraavien viiden vuoden aikana.

"Tämä sopimus vahvistaa Baswaren asemaa teknologiatoimittajana ulkoistamisen alalla. Ulkoistuspalvelujen tarjoajan asiakkaat saavat merkittävää hyötyä avoimesta Basware Commerce Network -verkostosta, jossa kaikenkokoiset ostaja- ja myyjäyritykset voivat helposti tehdä yhteistyötä ja käydä kauppaa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098