Basware toimittaa Scanialle globaalin pilvipohjaisen laskuautomaatioratkaisun

Espoo, 28.2.2018 - Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on solminut merkittävän sopimuksen ruotsalaisen autovalmistaja Scanian kanssa hankinnasta maksuun (P2P) -ratkaisun toimittamisesta SaaS-palveluna. Sopimus kattaa Baswaren pilvipohjaisen hankinnasta maksuun -laskuautomaation ja Basware Network -verkoston transaktiopalvelut.

"Olemme tehneet menestyksekästä yhteistyötä Scanian kanssa vuodesta 2002 lähtien. Tänä aikana olemme laajentaneet yhteistyötä laskujenkäsittelystä P2P-automaatioon ja Basware Network -verkostoon. Työskentelemme tällä hetkellä Scanian kanssa 36 maassa, joten pilvipohjaiset ratkaisumme yhdessä globaalin verkostomme kanssa tekevät Baswaresta täydellisen kumppanin Scanialle", Baswaren myyntijohtaja Herman von Greiff kertoo.

"Uusi sopimus osoittaa, että olemme tuottaneet Scanialle säästöjä ja pienentäneet sen toimintakustannuksia. Sopimus on myös jälleen uusi merkittävä voitto Baswarelle auto- ja kuljetusalalla", von Greiff jatkaa.

Scanialla on noin 46 000 työntekijää noin 100 maassa, ja se on maailman johtavia kuljetusratkaisujen tarjoajia. Yhtiön portfolioon kuuluvat muun muassa raskaisiin kuljetussovelluksiin tarkoitetut kuorma- ja linja-autot sekä laaja palveluvalikoima, minkä lisäksi se on myös teollisuus- ja merenkulkumoottorien johtava tarjoaja. Scania on osa Volkswagen Truck & Bus -konsernia.

press@basware.com

Basware lyhyesti
Basware on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.