Basware tuo vertailuanalyysiominaisuuden pilviasiakkailleen

Uusi palvelu kertoo analytiikkatietojen lisäksi kilpailijoista laadittuja vertailutietoja, joiden avulla asiakkaat voivat kehittää toimintojaan ja rahan käytön hallintaa

ESPOO, Suomi, 28. syyskuuta 2017 – Basware on maailman johtava verkkolaskuratkaisujen ja kilpailutuksesta maksuun -prosessien (S2P) tarjoaja. Basware ilmoitti tarjoavansa jatkossa vertailuanalyysitietoja osana analytiikkaratkaisua asiakkaille, jotka käyttävät pilvipohjaisia kilpailutuksesta maksuun -prosesseja.

"Tulevaisuudessa tieto on yhä tärkeämpää – miten yritykset saavat tietoja ja miten niitä käytetään. Baswaren uusi analytiikkaratkaisu sisältää vertailuanalyysejä, jotka auttavat asiakkaita vertaamaan suoriutumistaan muihin alan toimijoihin nähden. Lisäksi se takaa luokkansa parhaan suorituskyvyn kilpailutuksesta maksuun -prosesseihin”, kertoo Ilari Nurmi, Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisujen liiketoimintajohtaja.

Basware mahdollistaa sataprosenttisen näkyvyyden rahan käyttöön kilpailutuksesta maksuun -ratkaisullaan ja pystyy tarjoamaan asiakkailleen edistyksellisiä analytiikkatoimintoja, joista saatavilla tiedoilla asiakkaat voivat tehdä paremmin perusteltuja ja strategisesti viisaita päätöksiä.

Syyskuussa julkaistu tuotepäivitys tuo uudet analytiikkatoiminnot automaattisesti kaikille pilvipalvelukäyttäjille. Analyysitiedoista on poistettu yksilöivään tunnistamiseen tarvittavat tiedot. Analyysien avulla yritykset voivat vertailla omaa toimintaansa alan johtavien yritysten aikaisempaan ja nykyiseen suoriutumiseen rahankäytön hallinnan, laskuautomaatiotoimintojen, ajoissa maksamisen ja verkkolaskuja käyttävien toimittajien määrän suhteen.

"Vertailuanalyysien avulla pyrimme tekemään pilvipalveluista ja analytiikkatiedoista merkittävän tietolähteen asiakkaitamme varten. Tietojen avulla asiakkaamme voivat vähentää kustannuksia, käyttää varoja järkevämmin ja kehittää kestäviä liiketoimintasuhteita toimittajien kanssa. Tavoitteenamme on auttaa asiakkaitamme hyödyntämään innovaatioita, kuten koneoppimista, edistyksellisiä analytiikkatietoja ja keinoälyratkaisuja, sekä tietysti menestymään", kertoo Sami Peltonen, Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisujen tuotejohtaja.

Basware julkaisee uusia versioita kuukausittain, jotta asiakkailla on käytössään uusimmat tiedot S2P-teknologian saralta.

press@basware.com

Basware

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa