Basware valittiin alan johtavaksi toimijaksi Gartner Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites -raportissa

Baswaren valinta alan johtavaksi toimijaksi Gartnerin Magic Quadrant -raportissa toista kertaa peräkkäin todistaa yhtiön sitoutumista innovaatioiden ja arvon tuottamiseen hankinnasta maksuun (Procure-to-Pay) -ratkaisujen alalla.

Espoo, 4.6.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, on valittu alan johtavaksi toimijaksi Gartnerin Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites -raportissa toista kertaa peräkkäin (Gartner, Inc. Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites, Desere Edwards, William McNeill, et al., May 29, 2018). Raportissa arvioitiin 15:tä hankinnasta maksuun -ratkaisujen tarjoajaa.

Erityisesti Baswaren kokonaisvaltainen visio ja toimituskyky kiinnittivät Gartnerin huomion.

"Uskomme, että Baswaren toistuva valinta Leaders-kenttään todistaa strategiamme onnistuneeksi: salaisuus markkinajohtajuutemme takana on panostus asiakkaisiin", sanoo Baswaren toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen. "Olemme sitoutuneet asiakkaisiimme muun muassa tarjoamalla alan parasta tukea ja skaalattavuutta kaikkialla maailmassa sekä kehittämällä asiakkaidemme edellyttämiä integrointi- ja käyttöönotto-ominaisuuksia. Tämä vahvistaa edelleen asemaamme Magic Quadrant -johtajana."

Kaikki Baswaren hankinnasta maksuun (P2P) -ratkaisut perustuvat globaaliin, yhteistyötä tukevaan ja suojattuun pilvipohjaiseen alustaan, joka tukee integrointia ja analytiikkaa ja jonka ominaisuuksia laajentavat erilaiset lisäarvopalvelut, joiden avulla asiakkaat voivat vahvistaa toimittajasuhteita ja optimoida käyttöpääomaa. Koko Baswaren ratkaisuvalikoiman ytimessä on Basware Network, maailman suurin avoin kaupankäyntiverkosto, joka yhdistää yli miljoona yritystä yli sadassa maassa.

"Basware oli ensimmäinen avoimen B2B-verkoston kehittäjä, ja meillä on edelleen markkinoiden suurin avoin verkkolaskuverkosto, joka palvelee kaiken tasoisten ja kokoisten toimittajien tarpeita", Tykkyläinen sanoo. "Aina suurista monikansallisista organisaatioista keskitason toimittajiin ja pieniin perheyrityksiin pystymme aktivoimaan 100 prosenttia toimittajista mukaan verkostoon ja käsittelemään kaikki niiden laskut. Yhdessä sähköisen hankintaratkaisumme kanssa – joka on suunniteltu saavuttamaan täydellisen kattava käyttöaste – nämä ratkaisut tarjoavat asiakkaillemme sataprosenttisen näkyvyyden rahankäyttöön ja auttavat heitä kehittämään toimintojaan sekä parantamaan rahavirtaansa kasvattamalla kustannussäästöjä, tehostamalla toimintaa ja rakentamalla vahvempia toimittajasuhteita."

Gartner, “Magic Quadrant for Procure-to-Pay Suites,” Desere Edwards, William McNeill, Magnus Bergfors, Patrick M. Connaughton, Kaitlynn N. Sommers, 29 May 2018.

press@basware.com

Gartnerin vastuuvapauslauseke

Gartner ei tue mitään tutkimusjulkaisuissaan mainittuja yrityksiä, tuotteita tai palveluita eikä kehota teknologiakäyttäjiä valitsemaan vain parhaat pisteet tai muun lausunnon saaneita tuotteen- tai palveluntarjoajia. Gartnerin tutkimusjulkaisut sisältävät ainoastaan Gartnerin tutkimusorganisaation mielipiteitä, eikä niitä tule pitää ainoana totuutena. Gartner sanoutuu irti kaikista oletetuista ja nimenomaisista takuista liittyen tähän tutkimukseen, mukaan lukien takuut käyttökelpoisuudesta ja sopivuudesta tiettyyn tarkoitukseen.

Basware on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa