Baswarelle hankinnasta maksuun- ja verkkolaskusopimus suuren rahoituslaitoksen kanssa Uudessa-Seelannissa

Basware Oyj, pörssitiedote, 29.12. 2015 klo 10:00

Basware on allekirjoittanut sopimuksen hankinnasta maksuun-  ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suuren rahoituslaitoksen kanssa Uudessa-Seelannissa. Ratkaisut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää hankinnasta maksuun -ratkaisun ja kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina. Basware toimittaa myös Basware Analytics -ratkaisun, jolla yritys saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin. Sopimuksen arvo ylittää miljoona euroa viiden vuoden aikana.

"Baswaren koko hankinnasta maksuun -prosessin kattavien, globaalisti skaalautuvien palvelujen avulla asiakas voi uudistaa hankinta- ja ostoreskontraprosessinsa, ja sen tarjoaman tiedon ansiosta tehdä parempia päätöksiä. Asiakas voi vastaanottaa kaikki laskunsa verkkolaskuina helposti ja turvallisesti avoimen Basware Commerce Network -verkoston kautta. Verkottunut hankinnasta maksuun -prosessi mahdollistaa asiakkaan taloushallinnon ketteryyden ja tiiviin yhteistyön taloushallinnon, ostoreskontran, hankintatoimen, rahoitustoimen ja kumppanien välillä", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098