Baswarelle laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelusopimus suuren teollisuusyrityksen kanssa Ranskassa

Basware Oyj, pörssitiedote, 3.6.2016 klo 11:00

Basware on solminut sopimuksen laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suuren teollisuusyrityksen kanssa Ranskassa. Ratkaisut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää laskuautomaation ja kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina sekä skannauspalvelut useissa maissa. Sopimuksen arvo ylittää 2,3 miljoonaa euroa viiden vuoden aikana.

"Asiakas on käynnistänyt merkittävän muutoshankkeen talousprosessiensa tehostamiseksi. Baswaren palvelujen avulla asiakas saa globaalin, täysin paperittoman ja pitkälle automatisoidun taloushallinnon prosessin, jolla on keskeinen rooli muutoksen läpiviemisessä. Siirtyminen verkkolaskutukseen tuo merkittäviä kustannus- ja prosessietuja", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. "Olemme tyytyväisiä strategisesta kumppanuudesta uuden merkittävän asiakkaan kanssa ja siitä, että toimitamme palveluja, jotka vievät asiakkaan laskujen käsittelyn täysin uudelle tasolle."

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

www.basware.fi/sijoittajat

Basware:
 (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.