Baswarelle laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelusopimus suuren vähittäiskaupan yrityksen kanssa Ruotsissa

Basware Oyj, pörssitiedote, 16.11.2015 klo 12:30

Basware on solminut sopimuksen kattavien laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta suuren ruotsalaisen vähittäiskaupan yrityksen kanssa. Ratkaisut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää laskuautomaation ja kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina sekä skannauspalvelut. Basware toimittaa myös Basware Analytics -ratkaisun, jolla yritys saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin, sekä mobiiliratkaisun, jonka avulla laskuja voi käsitellä ja hyväksyä helposti ajasta ja paikasta riippumatta. Sopimuksen arvo on 1,1 miljoonaa euroa kolmen vuoden aikana.

"Olemme tyytyväisiä strategisesta kumppanuudesta asiakkaamme kanssa ja siitä, että toimitamme kattavia palveluja, jotka parantavat asiakkaan taloustoimintoja ja läpinäkyvyyttä parempien talouspäätösten tekemiseen. Mobiilikäyttö hyödyttää loppukäyttäjiä, jotka voivat tarkastaa ja hyväksyä laskuja helposti myös liikkeellä ollessaan. Baswaren palvelujen avulla asiakas voi vastaanottaa kaikki sadat tuhannet vuotuiset laskunsa verkkolaskuina helposti ja turvallisesti avoimen Basware Commerce Network -verkoston kautta. Basware auttaa asiakasta myös sen toimittajien aktivoimisessa verkkolaskujen lähettämiseen paperilaskujen sijaan", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098