Baswarelle laskuautomaatio- ja verkkolaskusopimus johtavan hotellioperaattorin kanssa Saksassa

Basware Oyj, pörssitiedote, 10.4.2015 klo 13:00

Basware on sopinut laskuautomaatio- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta maailman johtavalle hotellioperaattorille Saksassa. Palvelut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus kattaa laskuautomaation ja saapuvat verkkolaskut sekä skannauspalvelut Saksassa ja Itävallassa. Sopimuksen arvo on yli 900 000 euroa seuraavien kolmen vuoden aikana.

"Verkkolaskutuksen käyttöönotto on tärkeä askel asiakkaamme liiketoimintaprosessien parantamisessa. Asiakkas pystyy automatisoimaan ja yksinkertaistamaan kaikkien saapuvien laskujen käsittelyn yli 250 hotellissa alueella. Basware Commerce Network -verkoston avulla asiakas voi tehdä yhteistyötä, käydä kauppaa ja tiivistää suhteitaan kumppaneihinsa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. "Olemme erittäin tyytyväisiä jalansijamme vahvistumiseen hotellialalla, sekä yhdellä tärkeimmistä markkina-alueistamme."

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy