Baswarelle merkittävä hankinnasta maksuun- ja verkkolaskusopimus suuren yhdysvaltalaisen terveydenhoitoalan yrityksen kanssa

Basware Oyj, pörssitiedote, 10.7.2015 klo 09:15

Basware on laajentanut yhteistyötään ja solminut merkittävän sopimuksen suuren yhdysvaltalaisen terveydenhoitoalan yrityksen kanssa hankinnasta maksuun (P2P)- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta. Asiakkaan nykyisin käyttämät Baswaren ratkaisut päivitetään pilvipohjaiselle ja joustavalle Alusta-teknologialle. Sopimuksen myötä asiakas saa Alustan tarjoaman täyden tuen hankinnasta maksuun -ketjulleen, joka sisältää kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina, skannauspalvelut sekä toimittajaportaalin ja -aktivointipalvelut, joiden avulla toimittajat voivat helposti aloittaa verkkolaskujen lähettämisen. Sopimus kattaa myös Basware Analytics -raportointiratkaisun, jolla yritys saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin, sekä mobiiliratkaisun, jonka avulla laskuja voi käsitellä ja hyväksyä helposti ajasta ja paikasta riippumatta. Viisivuotisen palvelusopimuksen arvo on noin 2,9 miljoonaa euroa.

"Olemme erittäin tyytyväisiä, että voimme vahvistaa suhdettamme pitkäaikaiseen asiakkaaseemme ja laajentaa tukeamme asiakkaan keskeisille talousprosesseille. Asiakas käsittelee noin 1,5 miljoonaa laskua vuodessa. Baswaren ratkaisujen avulla asiakas voi vähentää kustannuksia, yksinkertaistaa prosessejaan ja siirtyä nopeasti täysin paperittomaan laskutukseen. Asiakkaan näkyvyys talouden tunnuslukuihin kasvaa, mikä edesauttaa parempien taloudellisten päätösten tekemistä. Samalla asiakas hyötyy avoimesta Basware Commerce Network -verkostosta, jossa kaikenkokoiset ostaja- ja myyjäyritykset voivat helposti tehdä yhteistyötä ja käydä kauppaa", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098