Baswarelle sopimus Alusta-teknologiaan pohjautuvista laskuautomaatiopalveluista johtavan kuljetus- ja logistiikkayrityksen kanssa Alankomaissa

Basware Oyj, pörssitiedote, 4.5.2015 klo 12:15

Basware on sopinut laskuautomaatiopalvelujen toimittamisesta johtavalle kuljetus- ja logistiikkayritykselle Alankomaissa. Palvelut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää laskuautomaation, kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina ja skannauspalvelun. Lisäksi Basware toimittaa Basware Analytics -raportointiratkaisun, jolla yritys saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin, sekä mobiiliratkaisun, joka mahdollistaa ostolaskujen tarkastelun ja hyväksymisen ajasta ja paikasta riippumatta. Sopimuksen arvo on 1,3 miljoonaa euroa seuraavien viiden vuoden aikana.

"Olemme luoneet vahvat suhteet asiakkaan tytäryhtiöiden kanssa, ja nyt laajennamme yhteistyötä konsernin ostoreskontraprosessiin. Baswaren palvelujen avulla asiakas voi tehostaa uuden palvelukeskuksensa toimintaa ja leikata kustannuksia samalla, kun kulujen hallinta, tehokkuus ja yhteistyö toimittajien kanssa nousevat uudelle tasolle. Basware Analytics tuo näkyvyyden talouden tunnuslukuihin, ja visuaaliset raportit auttavat tekemään parempia päätöksiä", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098