Baswarelle sopimus hankinnasta maksuun- ja verkkolaskupalveluista Euroopan johtavan rakennuskonevuokraamon kanssa

Basware Oyj, pörssitiedote, 10.6.2015 klo 13:30

Basware on solminut johtavan rakennuskonevuokraamon kanssa sopimuksen hankinnasta maksuun- ja verkkolaskupalvelujen toimittamisesta. Palvelut otetaan käyttöön konserninlaajuisesti Pohjoismaissa ja Euroopassa. Ratkaisut toimitetaan pilvipohjaista ja joustavaa Alusta-teknologiaa hyödyntäen. Sopimus sisältää hankinnasta maksuun -ratkaisun ja kaikkien saapuvien laskujen vastaanottamisen verkkolaskuina. Lisäksi Basware toimittaa Basware Analytics -ratkaisun, jolla asiakas saa reaaliaikaisen näkyvyyden talouden tunnuslukuihin. Viisivuotisen sopimuksen arvo ylittää 650 000 euroa.

"Baswaren koko hankinnasta maksuun -prosessin kattavien, globaalisti skaalautuvien palvelujen avulla asiakas voi uudistaa hankinta- ja ostoreskontraprosessinsa, ja sen tarjoaman tiedon ansiosta asiakas voi tehdä parempia päätöksiä. Verkottunut hankinnasta maksuun -prosessi mahdollistaa asiakkaan taloushallinnon ketteryyden ja tiiviin yhteistyön taloushallinnon, ostoreskontran, hankintatoimen, rahoitustoimen ja kumpanien välillä", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. "Siirtyminen verkkolaskutukseen parantaa merkittävästi asiakkaamme vuotuisten 500 000 laskun käsittelyä ja johtaa parempaan käyttöpääoman hallintaan."

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098