Baswarelle verkkolaskusopimus globaalin lääkeyhtiön kanssa

Basware Oyj, pörssitiedote, 22.12.2015 klo 15:00

Baswarelle verkkolaskusopimus globaalin lääkeyhtiön kanssa
Basware on solminut sopimuksen verkkolaskupalvelujen toimittamisesta globaalille lääkeyhtiölle. Sopimus sisältää verkkolaskujen lähetys-, tulostus- ja aktivointipalvelut. Palvelut otetaan käyttöön 13 toimipaikassa eri puolilla Eurooppaa. Sopimuksen arvo on yli 1,0 miljoona euroa seuraavien kahden ja puolen vuoden aikana.

"Baswaren palvelujen avulla asiakkaamme voi leikata kustannuksia ja yksinkertaistaa toimintaansa automatisoimalla vuosittain asiakkailleen lähettämiensä 600 000 laskun käsittelyn. Tarvittaessa tulostamme laskut asiakkaille, jotka eivät voi vielä vastaanottaa verkkolaskuja, ja samalla aktivoimme yhä useamman heistä ottamaan verkkolaskutuksen käyttöön nopeasti ja helposti. Asiakkaamme pystyy tekemään helposti ja tehokkaasti yhteistyötä omien asiakkaidensa kanssa avoimessa Basware Commerce Network -verkostossamme", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098