Baswaren tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2016

Basware Oyj, pörssitiedote, 23.11.2015 klo 10:00

Baswaren tulosjulkistukset ja yhtiökokous vuonna 2016

Basware Oyj:n tulosjulkistusten aikataulu vuonna 2016 on seuraava:

- vuoden 2015 tilinpäätöstiedote tiistaina 2.2.2016

- osavuosikatsaus tammi-maaliskuu 2016 (Q1) tiistaina 19.4.2016

- osavuosikatsaus tammi-kesäkuu 2016 (Q2) tiistaina 19.7.2016

- osavuosikatsaus tammi-syyskuu 2016 (Q3) keskiviikkona 19.10.2016

Tilinpäätöstiedote ja osavuosikatsaukset julkistetaan arviolta klo 09:00 kyseisinä päivinä suomeksi ja englanniksi.

Baswaren vuosikertomus 2015, sisältäen tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen, julkaistaan yhtiön sijoittajasivuilla suomeksi osoitteessa www.basware.fi/sijoittajat ja englanniksi osoitteessa www.basware.com/investors helmikuussa 2016, viikolla 6.

Basware Oyj:n varsinainen yhtiökokous pidetään tiistaina 15.3.2016 Helsingissä. Yhtiökokouksen kutsuu koolle yhtiön hallitus erikseen myöhemmin.

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy