Cramo valitsi Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisut

Basware-konserni on allekirjoittanut CRAMOn kanssa sopimuksen hankinnasta maksuun -ratkaisun (purchase-to-pay) toimittamisesta. CRAMO tarjoaa kokonaisratkaisuja rakennusalalle sekä yksityiselle ja julkiselle sektorille koneiden, varusteiden ja siirrettävien tilojen tarpeeseen. Sopimus kattaa 1 500 käyttäjää Pohjoismaissa, Saksassa ja Itävallassa.

Tiedotusvälineille 23.6.2015

Kun ostojen, tuoteluetteloiden, e-tilausten, laskujen käsittelyn ja verkkolaskujen ratkaisut kerätään yhteen samalle Baswaren alustalle, CRAMOn vuosittaisen 500 000 laskun liikenteen käsittely helpottuu. Lisäksi Baswaren ostoportaali parantaa CRAMOn mahdollisuuksia lähettää sähköisiä tilauksia tavarantoimittajilleen. Sopimus käsittää myös Basware Catalogs -ratkaisun, joka mahdollistaa yhä järjestelmällisemmän ostotoimen.

- Pitkän valintaprosessin perusteella Basware osoittautui parhaaksi toimittajaksi vastaamaan yhden kokonaisratkaisun vaatimukseemme. Heillä on toiminnallinen ja helppokäyttöinen ratkaisu, jonka pystymme integroimaan omaan taloushallinnon ympäristöömme. Lisäksi Basware täydentää tarjontaansa hienosti Basware Commerce Network -verkostolla, joka helpottaa sähköisiin laskuihin ja ostokatalogeihin liittyvien transaktioiden käsittelyä, sanoo Martin Holmgren, CRAMO Services AB:n Fleet Managementin johtaja.

CRAMO valitsi samalla myös Basware Analytics -työkalun raportointiinsa. Sillä saa välittömän katsauksen taloudellisiin prosesseihin, KPI-mittareita sisältäviin tilastoraportteihin sekä ostojen, tilauksien ja laskujen hallinnan kuluanalyyseihin.

- Automaatioratkaisumme parantavat nopeasti hallinnon ja talouden prosessien laatua. Basware mahdollistaa CRAMOn kaltaisille yrityksille huomattavasti paremman yleisnäkymän koko hankinnasta maksuun -ketjuun, yhdellä ja samalla alustalla. Olemme hyvin tyytyväisiä, että jälleen yksi suuri rakennusalan toimija valitsee meidät yhteistyökumppanikseen, sanoo Herman von Greiff, Basware Ruotsin johtaja.

Ratkaisujen käyttöönotto eri maissa aloitetaan Suomesta.

Lisätiedot:

Marika Kohonen, markkinointijohtaja, Basware Oyj
marika.kohonen@basware.com

Basware on maailman johtava hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen toimittaja. Baswaren avulla organisaatiot voivat tehostaa talousohjaustaan ja talous- ja hankintatoimintojaan sekä yksinkertaistaa ja sujuvoittaa niihin liittyviä prosesseja. Paremmalla talousohjauksella autamme asiakkaitamme menestymään ja tuottamaan lisäarvoa liiketoiminnalle. Basware Commerce Network on maailman suurin yritysten välinen verkosto, joka mahdollistaa vaivattoman yhteistyön ja kaupankäynnin miljoonalle ostajalle ja myyjälle yli sadassa eri maassa. Baswaren ratkaisujen avulla kaikenkokoiset organisaatiot nousevat uudelle tasolle kulukontrollissaan ja tehokkuudessaan, muodostaen tiiviitä kauppasuhteita muiden verkostoon kuuluvien organisaatioiden kanssa. Baswaren ratkaisut tuovat merkittäviä kustannussäästöjä sekä tehostavat kassavirtaa täysin uudenlaisella tavalla ostaa ja myydä. Lue lisää Baswaren tavasta tehostaa rahankiertoa sekä liiketoimintaa.

www.basware.fi

www.twitter.com/BaswareFinland