Jane Broberg nimitetty Baswaren henkilöstöjohtajaksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 2.6.2015 klo 09:00

Jane Broberg nimitetty Baswaren henkilöstöjohtajaksi

Jane Broberg on nimitetty johtavan verkkolaskutus- ja hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittajan Baswaren henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi nimikkeellä Senior Vice President, Human Resources. Hän raportoi Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilälle.

Jane Broberg on ollut Baswaren palveluksessa 5 vuotta ja hän on vastannut Baswaren Euroopan henkilöstöhallintotoimintojen luomisesta ja johtamisesta sekä toiminut strategisena neuvonantajana useilla Baswaren pääliiketoiminta-alueilla. Hänen tehtäviinsä on sittemmin kuulunut vastuualueita myös koko konsernintasoisesti. Brobergillä on yli 15 vuoden kokemus henkilöstöhallinnon johtotehtävistä kansainvälisissä yrityksissä. Ennen Baswarea Broberg on toiminut henkilöstöhallinnon johtotehtävissä muun muuassa BP:lla, SAP:lla ja PA Consulting:lla.

"Janella on keskeinen rooli johtoryhmässä ja henkilöstöstrategian suunnittelussa, joka tukee sekä yhtiön globaalia kasvua että strategista tavoitetta kasvattaa Basware Commerce Network -verkostosta maailman suurin", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä sanoo.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098