Jeld-Wen siirtyy pilveen Baswaren laskuautomaation ja laskujen vastaanottopalvelujen ansiosta

Espoo, Suomi, 21.9.2017Basware, maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että sen pitkäaikainen tanskalainen asiakas, Jeld-Wen, siirtyy käyttämään Baswaren pilvipohjaisia laskuautomaatio- ja laskujen vastaanottopalveluja ja laajentaa näiden järjestelmien käyttöä useisiin maihin.

Pekka Lindfors, Baswaren kansainvälisen myynnin johtaja, kertoo: ”Meistä on hienoa, että Jeld-Wen laajentaa sitoumustaan siirtämällä laskuautomaatio- ja laskujen vastaanottopalvelunsa pilveen. Se lisää yrityksen joustavuutta ja tehostaa laskuautomaatiota. Pilviratkaisu tarjoaa Jeld-Wenin käyttöön uusimmat innovaatiot ja pääsyn palveluihimme vuorokauden ympäri mistä tahansa maailmassa millä tahansa Internetiin liitetyllä laitteella. Jeld-Wen arvostaa erityisesti kykyämme käsitellä useita ERP-ympäristöjä eri maissa, joissa Jeld-Wenillä on edustusta.”

JELD-WEN on yksi maailman suurimmista ovien ja ikkunoiden valmistajista. Sillä on 115 tuotantolaitosta 19 maassa pääasiassa Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Australiassa. JELD-WEN suunnittelee, tuottaa ja jakelee laajaa sisä- ja ulko-ovien, puu-, vinyyli- ja alumiini-ikkunoiden ja oheistuotteiden valikoimaa.

Nicolai Rømer Thorsen, Basware
Puhelin: +45 51 68 50 72

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa

Yhteydenotot:
press@basware.com