Jussi Vasama nimitetty Baswaren Customer Services -yksikön johtajaksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 21.4.2017 klo 08:45

Jussi Vasama nimitetty Baswaren Customer Services -yksikön johtajaksi

Jussi Vasama on nimitetty Baswaren Customer Services -yksikön johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi nimikkeellä Senior Vice President, Customer Services. Hän aloittaa tehtävässään 2.5.2017 ja raportoi Basware Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Tykkyläiselle.

Jussi Vasama toimii tällä hetkellä Baswaren Suomen maajohtajana sekä Koillis-Euroopan ja APAC-alueen asiakaspalveluista vastaavana johtajana. Jussilla on yli kymmenen vuoden kokemus Baswarella eri rooleista, mm. konsultoinnista, myynnistä ja operatiivisesta toiminnasta. Ennen Baswarelle siirtymistään Jussi toimi liikkeenjohdon konsulttina Vectiassa. Nykyinen Customer Services -yksikön vetäjä Matti Rusi on eronnut Baswaren palveluksesta ja jättää yhtiön 14.5.2017.

"Olemme innoissamme, että saamme uutta energistä johtajuutta asiakaspalvelusta vastaavaan tiimiimme. Asiakastyytyväisyys on tärkeä asia Baswarelle, minkä vuoksi yhdistimme Professional Services- ja Customer Care -toiminnot vuoden 2016 lopulla uudeksi Customer Services -yksiköksi, joka vastaa vastaa myynnin jälkeisestä asiakastoiminnasta ja -toimituksista. Haluan kiittää Matti Rusia hänen merkittävästä panoksestaan Baswaren hyväksi vuosien varrella ja työstään Jussin valmistelemisessa seuraajakseen", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen sanoo.

LIsätietoja:

Sijoittajat:
Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Mediatiedustelut:
Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj
Puh. 050 557 3822, sirje.ahvenlampi@basware.com

www.basware.fi/sijoittajat

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissäFacebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.