Muutoksia Baswaren johtoryhmässä

Basware Oyj, pörssitiedote, 14.4.2015 klo 15:00

Muutoksia Baswaren johtoryhmässä

Basware-konsernin johtoryhmän jäsen ja Senior Vice President, Human Resources & Development Mari Heusala siirtyy muihin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle 16.4.2015 alkaen.

"Haluan kiittää Mari Heusalaa hänen panoksestaan Baswaren henkilöstöasioiden hoitamisessa kuluneina, yhtiön voimakkaan kansainvälistymisen vuosina ja toivotan onnea uusiin haasteisiin", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä sanoo.

Yhtiön väliaikaisena, konsernin henkilöstöasioista vastaavana toimii Jane Broberg, Vice President, Human Resources. Yhtiö on käynnistänyt uuden henkilöstöjohtajan etsinnän.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj

NASDAQ OMX Helsinki Oy