Muutoksia Baswaren johtoryhmässä

Basware Oyj, pörssitiedote, 13.3.2017 klo 11:00

Muutoksia Baswaren johtoryhmässä

Basware perustaa Network & Financing Services -liiketoiminta-alueen keskittyen edelleen rahoituspalvelujen kehittämiseen sekä luodakseen uutta synergiaa Basware Network -verkoston ja siihen liittyvien lisäarvopalvelujen jatkuvaan kasvattamiseen ja kehittämiseen.

Uusi positio, Senior Vice President, Network & Financing Services, tulee vastaamaan Basware Network -verkostosta ja sen kasvattamisesta sekä Baswaren rahoituspalvelut sisältävän lisäarvopalvelutarjonnan laajentamisesta.

"Basware Network -verkoston kasvattaminen ja lisäarvopalvelujen laajentaminen ovat kaksi Baswaren strategian kolmesta peruspilarista. Baswarella on maailman suurin verkkolaskuverkosto, joka sisältää arvokasta tietoa. Uskomme, että rahoituspalvelut sisältävien lisäarvopalvelujen integroiminen saman liiketoiminta-aluejohdon alle Network-liiketoiminnan kanssa johtaa verkostomme parempaan kehitykseen, verkoston tieto-omaisuuteen perustuvien ratkaisujen ja palvelujen innovoimiseen sekä tehokkaampaan priorisointiin ja resurssien käyttöön", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Vesa Tykkyläinen sanoo.

Ad van der Poel on luopunut paikastaan Baswaren johtoryhmän jäsenenä ja Baswaren rahoituspalvelujen vetäjänä ja siirtyy uusiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle 17.3.2017 alkaen, ja tämä toimenkuva lakkautetaan.

Sijoittajat:

Ben Selby, sijoittajasuhdejohtaja, Basware Oyj

Puh. 050 305 8077, ben.selby@basware.com

Mediatiedustelut:

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

Puh. 050 557 3822, sirje.ahvenlampi@basware.com

Nasdaq Helsinki

www.basware.fi/sijoittajat

Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.