• Basware/

Nuorten taiteilijoiden Art of Basware -myyntinäyttely Clarion Jätkäsaaressa 11.9.-10.10.

Espoo 31.8.2018
- Art of Basware -taidekilpailun näyttely avautuu 11.9.2018 hotelli Clarionissa Helsingin Jätkäsaaressa. Samalla julkistetaan voittaja nuorten taiteilijoiden kilpailussa, jonka teemana oli tänä vuonna "Every action counts”. Basware lunastaa 5000 eurolla voittaneen teoksen omaan kokoelmaansa, joka on esillä yhtiön tiloissa Espoossa sekä sen kansainvälisissä toimipaikoissa mm. Lontoossa, Charlottessa ja Kööpenhaminassa. Muut teokset ovat yleisön varattavissa näyttelyn yhteydessä.

Helsinki Design Weekin ohjelmaan kuuluva Art of Basware -näyttely on esillä hotelli Clarion Jätkäsaaren tiloissa 11.9-10.10.2018. välisen ajan. Teokset on arvioinut ja voittajat valinnut suomalaisista taiteilijoista ja Baswaren johdon edustajista koostuva raati. Tuomaristoon kuuluivat mm. taiteen kerääjä ja mesenaatti Seppo Fränti, sanoittaja ja kuvataiteilija Jan Jämsen sekä vuoden 2007 Art of Basware -kilpailun voittanut taiteilija Jouna Karsi.

Art of Basware -kilpailun järjestää jo kuudettatoista kertaa Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskutusratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalveluiden tarjoaja.

www.basware.com/fi-fi/art

Yhteystiedot:

artofbasware@basware.com

Basware lyhyesti

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun  LinkedInissäFacebookissa ja blogissa