Paul Taylor nimitetty Baswaren globaaliksi myyntijohtajaksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 27.5.2016 klo 09:30

Paul Taylor nimitetty Baswaren globaaliksi myyntijohtajaksi

Paul Taylor on nimitetty johtavan verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen toimittajan Baswaren globaaliksi myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi nimikkeellä Senior Vice President, Global Sales. Taylor siirtyy Baswaren palvelukseen 1.6.2016, ja hän raportoi Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilälle.

Ennen Baswarea Taylor on toiminut Aspen Technologyn kansainvälisestä myynnistä vastaavana johtajana. Hänellä on yli 25 vuoden laaja-alainen kokemus johtotehtävistä yritysohjelmistomyynnissä ja erikoisosaamista tietoliikenteestä, verkkokaupasta ja prosessiteollisuudesta. Taylor on toiminut monialaisissa ja kansainvälisissä liiketoimintaympäristöissä, suurissa maailmanlaajuisesti toimivissa organisaatioissa.

"Osana strategiaansa vuosille 2016-2018 Basware on kiihdyttänyt panostuksia myyntiin ja erityisesti myyntihenkilöstön lisäämiseen Isossa-Britanniassa, Yhdysvalloissa ja Saksassa sekä uudenlaisten kumppanuuksien ja kumppanikanavien luomiseen. Taylorilla on keskeinen rooli johtaa ja edistää liiketoimintaa, jonka tavoitteena on myyntimäärien ja yhtiön kasvu. Tämä sopii yhteen keskeisen tavoitteemme kanssa edesauttaa aina asiakkaidemme menestystä ja kasvua, jota toteutetaan Baswaren globaalin myynti- ja markkinointimallin avulla ja joka on segmentoitu kaikenkokoisille ostajille, toimittajille ja organisaatioille. Haluan toivottaa Paulin lämpimästi tervetulleeksi Baswarelle", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä sanoo.

Sirje Ahvenlampi-Hyvönen, viestintäjohtaja, Basware Oyj

www.basware.fi/sijoittajat

Basware
Basware (Nasdaq: BAS1V) on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää:  www.basware.fi/sijoittajat.

Seuraa Baswarea Twitterissä @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.