Riippumattoman tutkimuslaitoksen mukaan Basware on alan johtava sähköisten hankintaratkaisujen toimittaja

ESPOO, Suomi, 31. toukokuuta 2017 – Basware on valittu Leader-toimijaksi tutkimusyhtiö Forrester Research Inc:n "The Forrester Wave™: eProcurement, Q2 2017" -raportissa, joka perustuu hankinnasta maksuun -ratkaisujen kattaviin arviointeihin.
 Forresterin raportin mukaan Baswarella on kansainvälisille yrityksille sopiva ensiluokkainen laskuautomaatiojärjestelmä. Raportissa todettiin, että Basware on panostanut erityisesti prosessien automatisointiin ja laskujen manuaalisen hyväksynnän vähentämiseen. Tämä erottaa Baswaren selkeästi alan muista toimijoista, joilla on edelleen käytössä tehottomia ja monivaiheisia manuaalisia hyväksyntäketjuja. Baswaren järjestelmä sopii erityisesti yrityksille, joissa käsiteltävien laskujen määrä on suuri. Käsittelyn automatisoinnista saadaan merkittävää hyötyä varsinkin, kun suureen osaan laskuja ei voida soveltaa kolmisuuntaista laskujen täsmäytystä.

Forresterin raportissa todettiin myös, että Baswarella on kattavin valikoima toimintoja eri kululuokkien hallintaan ja laskutietojen poimintaan. Basware on menestyksekkäästi myynyt palveluitaan Euroopan monikansallisille yrityksille, ja vuonna 2016 toteutunut Verianin yritysosto laajensi Baswaren markkina-asemaa Pohjois-Amerikassa.

"Hienoa, että Basware on nostettu alansa johtavaksi toimijaksi tässä raportissa. Autamme asiakkaitamme yksinkertaistamaan laskutusprosessejaan ja käyttämään varojaan viisaammin. Baswaren laskuautomaatiolla on keskeinen asema hankinnasta maksuun -ratkaisuissa (P2P), sillä se mahdollistaa sataprosenttisen näkyvyyden rahan käyttöön, tehostaa prosessia ja edistää yksinkertaisia, paperittomia ja kustannustehokkaita liiketoimintatapoja”, sanoo Ilari Nurmi, Baswaren hankinnasta maksuun -ratkaisujen tuotejohtaja ja jatkaa:
”Olemme juuri laajentaneet alan johtavaa P2P-ohjelmistoamme ja toimittajaverkostoamme strategisilla kilpailutusratkaisuilla, joten pystymme nyt tarjoamaan asiakkaillemme keskitetyn palvelun, joka kattaa koko prosessin kilpailutuksesta maksuun (S2P)”.

Forrester valitsi 12 merkittävintä palveluntarjoajaa ja arvioi niitä erilaisten kyselyjen, tuote-esittelyjen ja asiakkaiden kanssa käytyjen keskustelujen perusteella. Tämän jälkeen palveluntarjoajat pisteytettiin 30 kattavan arviointikriteerin mukaan, joihin kuuluivat mm. toimijan nykyinen tarjonta, strategia ja markkina-asema.

Voit ladata maksuttoman version Forresterin uusimmasta raportista osoitteesta

Basware on maailman johtava verkottuneiden hankinnasta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa.

Lue lisää: www.basware.com

Seuraa Baswarea Twitterissä: @Basware

Osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa ja pysy ajan tasalla tilaamalla tuoreimmat uutiset.

Yhteystiedot:
press@basware.com