Riku Roos nimitetty Baswaren uuden Customer Care -yksikön vetäjäksi

Basware Oyj, pörssitiedote, 23.6.2015 klo 10:00

Riku Roos nimitetty Baswaren uuden Customer Care -yksikön vetäjäksi

Johtava verkkolaskutus- ja hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittaja Basware on perustanut uuden, keskitetyn yksikön asiakastuelle. Customer Care -yksikkö vastaa Baswaren asiakaspalvelun ja -kokemuksen kehittämisestä ja parantamisesta sekä Baswaren kaikkien tuotteiden ja palveluiden 1. ja 2. tason asiakastuesta.

Johtoryhmän jäsen Riku Roos on nimitetty uuden yksikön vetäjäksi, nimikkeellä Senior Vice President, Customer Care 1.7.2015 alkaen. Hän raportoi Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilälle. Roos on ollut Baswaren palveluksessa vuodesta 2007 ja konsernin johtoryhmän jäsen vuodesta 2012. Hän vastasi aiemmin Baswaren Network Services -liiketoiminnasta.

"Baswarelle asiakaskeskeisyys, ensiluokkaisten tuotteiden ja palveluiden lisäksi, on keskeinen arvo. Haluamme jatkuvasti kehittää ja nostaa asiakkaidemme saaman palvelun tasoa sekä yksinkertaistaa asiakaspalveluprosessejamme. Osana Customers for Life -hanketta, jonka tavoitteena on parantaa merkittävästi asiakaskokemusta ja saavuttaa skaalautuvaa kasvua, selkeytämme myös organisaatiotamme vastaamaan paremmin kaikenkokoisten yritysten tukitarpeisiin, kaikissa palvelukanavissamme", Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä sanoo.

Baswaren Network Services -liiketoiminnasta väliaikaisesti vastaavana toimii Vice President Perttu Nihti. Yhtiö on käynnistänyt uuden johtoryhmän jäsenen etsinnän.

Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj
Puh. 040-480 7098