VMP Group automatisoi konsernitilinpäätöksen Baswaren avulla

Espoo, Suomi, 6.2.2018 – Basware, maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen, talousohjauksen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja, kertoi tänään, että se on sopinut VMP Groupin kanssa konsernitilinpäätöksen automatisoinnista. VMP Group on jo aiemmin ottanut käyttöön sisäisessä laskennassa Baswaren Finance Performance Management -järjestelmän ja laajentaa nyt Baswaren ratkaisun käyttöä konsernitilinpäätökseen.

”Baswaren Finance Performance Management -järjestelmä sisältää runsaasti älykkäitä ja ainutlaatuisia konsernitilinpäätöksen laadintaa tukevia ja tehostavia toimintoja”, kertoo Baswaren Suomen talousohjauksen liiketoimintajohtaja Tomi Lod.

Baswaren FPM-ratkaisun avulla VMP Group voi laatia konsernitilinpäätöksen automaattisesti. FPM:n automaatio ulottuu aina rahavirtaan, liitetietoihin sekä tasekirjaan saakka, ja samalla lukujen luotettavuus ja tiedon läpinäkyvyys konsernissa kasvaa. Ratkaisu integroidaan saumattomasti muiden talousohjausjärjestelmien kanssa.

VMP Group -konserniin kuuluvat yritysketju VMP Varamiespalvelun lisäksi erilaisia koti-, hoiva- ja sairaanhoitopalveluja tarjoava Alina, johtamisen, organisaatioiden ja inhimillisten resurssien kehittämiseen erikoistunut Romana Management, laskutuspalveluyritys Eezy sekä rekrytointeja ja soveltuvuusarviointeja tekevä Personnel Group ja Sijaishaltija, joka on kehittänyt erilaisia palveluita nuorten työnsaannin ja sijaisten löytämisen helpottamiseksi. Vuonna 2017 VMP Group työllisti 20000 suomalaista. VMP Group on valtakunnallinen toimija kaikilla toimialoilla. Suomen, Ruotsin, Viron ja Romanian satakunta toimipistettä palvelevat 5000 asiakasta.

Basware lyhyesti

Basware on maailman johtava verkottuneiden kilpailutuksesta maksuun- ja verkkolaskuratkaisujen sekä innovatiivisten rahoituspalvelujen tarjoaja. Autamme kaikenkokoisia organisaatioita tehostamaan talousohjaustaan. Baswaren kaupankäynti- ja rahoitusverkosto yhdistää yrityksiä yli 100 maassa eri puolilla maailmaa. Basware on maailman suurin avoin yritysverkosto, joka tarjoaa skaalautuvuutta liiketoiminnan kasvattamiseen sekä ratkaisut talousprosessien yksinkertaistamiseen ja virtaviivaistamiseen. Pienet ja suuret yritykset ympäri maailman saavuttavat merkittäviä kustannussäästöjä, entistä joustavammat maksuehdot, tehokkuutta ja tiiviimmät liiketoimintasuhteet toimittajiensa kanssa. Lue lisää: www.basware.fi.

Seuraa Baswarea Twitterissä: @BaswareFinland ja osallistu keskusteluun LinkedInissä, Facebookissa ja blogissa.