Bauer Media auttaa suomalaisia brändejä viemään äänensä maailmalle

Bauer Media näkee suomalaisten brändien mahdollisuuden erottua markkinointiviestinnällään, jos audion suunnitteluun ja käyttöön kiinnitetään enemmän huomiota.

Kaikesta kulutetusta mediasta 85 prosenttia on audiota tai audiovisuaalista viestintää. Vain 15 prosenttia on puhtaasti visuaalista.

Bauer Median kv. myyntijohtaja Nina Fletcher vierailee tiistaina Suomessa kertomassa audion ja radiomainonnan mahdollisuuksista suomalaisille brändeille. "Kansainvälisten mainostajien tekemä markkinointi on lähtökohtaisesti hyvin visuaalista, siksi tässä voidaan erottua massasta” toteaa Bauer Median kaupallinen johtaja Erkka Jaakkola.

Audion varaan on syntymässä nopeaan tahtiin uusia alustoja äänimainonnalle. Jaakkolan mukaan ensimmäiset hankkeet ovat jo käynnissä. ”Maailma toimii pian taas puhumalla. Tässä kehityksessä Bauer Media haluaa olla mukana. Olemme panostamassa voimakkaasti audion ympärillä syntyviin uusiin liiketoimintamahdollisuuksiin” Jaakkola toteaa.

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, SuomiRock ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.