H&M ja The Voice kysyvät: ”Mies, kaipaatko päivitystä tyyliisi?”

Kampanjan tavoitteena on viestiä H&M:n Suomen ensimmäisestä miesten myymälästä, joka avautuu Helsingin Aleksanterinkadulla tänään. H&M:n ja Voicen kampanja on H&M:lle ensimmäinen radioyhteistyö.

Miehet voivat ladata Voicen kampanjasivulle kuvan itsestään ja naiset voivat ilmoittaa poikaystävänsä, isänsä, veljensä – kenet tahansa miehen, joka kaipaisi päivitystä tyyliinsä. Kolmella mieskuulijalla on mahdollisuus voittaa henkilökohtainen stailaus uudessa H&M Man –myymälässä sekä 500 euron arvoinen H&M-lahjakortti, jolla hän voi päivittää vaatekaappinsa sisältöä pitkin vuotta. . Lisäksi jokaisena arkipäivänä kampanjan ajan yhdellä ilmiannetuista on mahdollisuus saada ensiapua tyylinsä kohentamiseen 50 euron arvoisella H&M-lahjakortilla!

Kampanja näyttää The Voicen mieskuulijoille ja heidän puolisoilleen, miten kivoja vaatteita H&M tarjoaa miehille. Myös Voicen neljä miesjuontajaa, Herättäjien Anssi Honkanen, Iltapäivän Lauri Kottonen, Iltojen Oku Luukkainen sekä Voicen erikoismies Samuel Nyman ovat yhteistyössä mukana, ja saivat päälleen H&M:n visualistin luomat asukokonaisuudet.

Tänään, H&M Man -myymälän avajaispäivänä, Voicen erikoismies Samuel jalkautui Helsingin keskustaan mukanaan rekillinen H&M:n miesten vaatteita. Hän pysäytti kohderyhmään sopivia miehiä ja haastoi heidät vaihtamaan koko asunsa tai osan siitä rekistä valitsemiinsa tuotteisiin. Samuel raportoi jalkautumisesta suoraan lähetykseen sekä Instagramiin.

Lisätietoja antaa:

Hermanni Seppälä, ohjelmajohtaja, The Voice, hermanni.seppala@sbs.fi, p. 050 557 1817

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: