Iskelmä Gaala: Suvi Teräsniska on vuoden naisartisti

Vuoden parhaita kotimaisia palkitaan parhaillaan Iskelmä Gaalassa Tampere-talossa.

Iskelmä Gaalaa juhlitaan parhaillaan loppuunmyydyssä Tampere-talossa. Ensimmäisellä puoliajalla jaettiin neljä palkintoa. Vuoden naisartistiksi kuuntelijat äänestivät Suvi Teräsniskan, vuoden miesartistiksi kruunattiin Lauri Tähkä, vuoden tulokkaana palkittiin Ellinoora, ja vuoden yhtyeen palkinnon pokkasi Tuure Kilpeläinen & Kaihon Karavaani, joka esiintyy gaalassa koko bändin voimin.

Iskelmä Gaalassa jaetaan tammikuussa järjestetyn Iskelmän vuosiäänestyksen palkinnot. Iskelmän kotisivuilla käydyssä äänestyksessä osallistujia oli 28 000. Pian alkavalla toisella puoliajalla jaetaan vuoden viihdyttäjä, vuoden albumi ja vuoden iskelmä -palkinnot sekä raadin valitsema Pro Iskelmä -palkinto. Eniten ehdokkuuksia kahmi Lauri Tähkä, joka äänestettiin ehdolle vuoden miesartisti -kategorian lisäksi vuoden viihdyttäjä ja vuoden albumi -kategorioissa sekä vuoden iskelmä -palkinnon saajaksi Morsian -kappaleellaan ja Elastisen kanssa yhteistyössä syntyneellä Lempolla.

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä

ari.ojala@bauermedia.fi

Iskelmä Gaala 2015 – voittajat (ensimmäinen puoliaika):

Vuoden naisartisti:

Johanna Kurkela

Vuoden miesartisti:

Juha Tapio

Vuoden viihdyttäjä:

Jari Sillanpää

Vuoden tulokas:

Elias Kaskinen & Päivän sankarit

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, SuomiRock ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Avainsanat: