Iskelmä Gaala valtaa Tampere-talon jälleen sunnuntaina 26.1.2014

Jo perinteeksi muodostunut Iskelmä Gaala kokoaa jo kahdeksatta kertaa yhteen Suomen viihdetaivaan loisteliaimmat tähdet sekä heidän vannoutuneen yleisönsä. Gaalan lipunmyynti alkaa keskiviikkona 16.10 Tampere-talon lipputoimistossa ja Lippupisteessä.

Viime vuonna Iskelmä Gaalan ehdottomana kuninkaana juhli Jesse Kaikuranta, joka putsasi pöydän voittamalla neljä palkintoa. Kuka on tänä vuonna ylitse muiden? Se jää yleisön päätettäväksi. Iskelmä Gaalassa palkitaan vuoden menestyjiä Iskelmän kotisivuilla järjestettävän yleisöäänestyksen perusteella. Iskelmän Vuosiäänestyksessä listataan vuoden iskelmä, albumi, mies- ja naisartisti, yhtye, tulokas sekä viihdyttäjä.

Tampere-talon ison salin lavalla nähdään jälleen suuri joukko maan parhaita artisteja ja yhtyeitä. Ensimmäinen erä esiintyjiä julkistetaan lipunmyynnin alkaessa keskiviikkona 16.10.

Lisätietoja:

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, ari.ojala@iskelma.fi, p. 0500 750 272

Iskelmä Gaalan 2014 logot löytyvät täältä:

SBS Discovery Radio on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka.