Iskelmä Gaalassa muistetaan Olli Lindholmia

Tiistaina menehtyneen Olli Lindholmin muistoa kunnioitetaan Tampere-talossa perjantaina 15.2. järjestettävässä Iskelmä Gaalassa. Lindholmin hyvä ystävä, jääkiekkovalmentaja Karri Kivi pitää gaalassa puheen ennen hiljaista hetkeä. Sen jälkeen Juha Tapio esittää ”Pettävällä jäällä” -kappaleen, jonka hän on aikoinaan kirjoittanut Yö-yhtyeelle.

• Olli oli Iskelmän toimitukselle tärkeä ja läheinen. Teimme hänen kanssaan paljon yhteistyötä ja hän vieraili toimituksessamme ja tapahtumissamme usein. Tuntuu kuin perheenjäsen olisi lähtenyt. Suomalaiseen musiikkikenttään jäi enemmän kuin miehen mentävä aukko, jota kukaan ei pysty paikkaamaan. Ikävä on kova, Iskelmän ohjelmapäällikkö Ari Ojala sanoo.

Lindholmin oli määrä esiintyä Iskelmä gaalassa. Yö on myös ehdolla gaalassa vuoden yhtye -palkinnon saajaksi. Yö on voittanut kyseisen palkinnon vuosina 2009 ja 2012. Lisäksi Olli/Yö on voittanut vuoden miesartisti 2010 -palkinnon, vuoden iskelmä ja vuoden albumi -palkinnot vuonna 2009 sekä vuoden viihdyttäjä –palkinnon vuonna 2011

LISÄTIEDOT

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, +358 500 750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Bauer Media on Suomen suurin radiotalo, ja strategiansa mukaisesti audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa. Radiokanavamme Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, SuomiRock, Radio Pooki ja Radio 957 tavoittavat joka viikko lähes kolme miljoonaa kuuntelijaa. Verkossa sivustojamme ovat Voice.fi, Radionova.fi, Iskelma.fi, Radiocity.fi, Kiss.fi, Radiosuomirock.fi, Radioplay.fi ja Asema.net. Juontajakuvat sekä Bauer Median ja kanavien logot löytyvät osoitteesta www.bauermedia.fi/pressi.