Iskelmän aamu uusiutuu, Juha Perälästä uusi aamuääni

Iskelmän suosittu aamu uusiutuu elokuussa. Uutena aamuäänenä aloittaa Metroradioilta tuttu Juha Perälä.

Iskelmän aamuissa aiemmin ilahduttanut Aamuvirkkula jää historiaan sen nokkamiehen Timo Virkkulan siirtyessä vastaamaan muun muassa Iskelmän kanavatuotantojen ja promootioiden käsikirjoittamisesta. Aamuvirkkulan viimeinen lähetys kera Timo Virkkulan kuullaan Iskelmän taajuudella torstaina 31.5.2012 klo 6-10. Virkkula toimi Iskelmän aamujuontajana vuodesta 2000 saakka.

Perälä on ollut muutaman vuoden Metroradioiden palveluksessa. Päätyönään Perälä teki Metro FM:n keskipäivälähetystä, mutta vuoden 2011 ajan hän oli lisäksi mukana Radio SuomiPOPin Aamulypsyssä.

Juha Perälää kuullaan Iskelmän taajuudella ensimmäisen kerran kesäkuun alussa. Kesäkuu menee pääosin tulevaisuutta suunnitellessa ja uutta aamua rakentaessa. Perälä tekee kuitenkin muutamia iltalähetyksiä jo kesäkuussa ja heinäkuussa hänen ääneensä voi totutella myös prime timessa. Iskelmän uusi aamu starttaa elokuussa.

Kesän ajan Iskelmän aamua luotsaavat vuorollaan Aamuvirkkulan Anna-Mari Raaska, Mikko Siltala ja Riitta Kujala. Anna-Mari jatkaa myös elokuussa Juha Perälän juontajaparina. Uuden aamukaverin Anna-Mari vastaanottaa innokkaasti: ”Miehet nuorenee ja pidot paranee!”

Lisätietoja antaa: Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä/SBS Media, puh. 0500-750272, ari.ojala@sbs.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega, Radio City ja Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja The Voice. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa 130 tv- ja radioalan ammattilaista.