Kesäklubi herättää Iskelmän aamuissa heinäkuussa

Juontajavieraina Joonas Nordman, Pirjo Heikkilä, Olli Lindholm, Jussi Rainio ja Kari Salmelainen

Mikko Siltalan isännöimä Iskelmän Kesäklubi aloittaa lähetyksensä maanantaina 29.6. klo 06.00. Siltala saa studioon hulppean joukon vierailevia juontajatähtiä. Lähetystä tekevät näyttelijä Joonas Nordman, näyttelijä-koomikko Pirjo Heikkilä, laulaja Jussi Rainio, viihdyttäjä Kari Salmelainen ja laulaja Olli Lindholm.

Siltala lupaa kesäaamuihin vallatonta menoa ja yllättäviä käänteitä.

- Joonas soittaa Jari Sillanpäätä joka aamu, Pirjo on lupautunut tulpittamaan, Karin kanssa levitetään romantiikan ilosanomaa, Olli haluaa antaa kuuntelijoille elämänohjeita ja Jussin kanssa ei koskaan tiedä mitä tapahtuu, Siltala ennakoi tulevia työviikkoja.

Pirjo Heikkilä valmistautuu pestiinsä partiolaisen innokkuudella.

- Olen ammattitaitoinen tulpittaja. Ensimmäinen kesätyöni oli Askon tehtaalla, jossa tulpitin huonekaluja koko kesän. Joten jos halutaan, voin vaikka tulpittaa ihan mitä vaan, Heikkilä sanoo.

Kesäklubin lähetyksessä voi joka aamu voittaa liput Jari Sillanpään elokuiselle Olympiastadion keikalle. Jymypotti-tietokilpailussa on mahdollisuus saalistaa 1000 euroa puhtaana käteen. Juontajavieraat pääsevät myös tunnustamaan syntinsä ja kilauttamaan kaverille.

Iskelmän Kesäklubin lähetysaika on arkisin klo 06.00.-10.00.

ma 29.6. - pe 3.7. Joonas Nordman

ma 6.- pe 10.7. Pirjo Heikkilä

ma 13.- pe 17.7. Jussi Rainio

ma 20.- pe 24.7. Kari Salmelainen

ma  27.7. - ti 28.7. Olli Lindholm

Lisätiedot:

Sanna Wänskä, toimituspäällikkö, Iskelmä, +358 40 524 3925, sanna.wanska@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2014 oli 17 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat: