Kimi Räikkönen tähdittää musiikkivideota – yksinoikeudella Voicen netissä

Kimi Räikkönen tähdittää Arttu Wiskarin uutuusmusiikkivideota, joka on katsottavissa yksinoikeudella Voicen netissä perjantaista sunnuntai-iltaan saakka.

Sorateiden sankarit -kappale löytyy Arttu Wiskarin kultaa myyneeltä debyyttialbumilta, josta kuvattiin pari viikkoa sitten musiikkivideo. Wiskari sai houkuteltua mukaan entisen Formula 1 -kuskin ja nykyisen rallikuski Kimi Räikkösen.

Arttu Wiskari kertoi Voicelle, että Räikkösen pyytäminen mukaan musiikkivideolle oli hänen ideansa.

-Tämä video oli minun idea. Tietenkin ohjaajalta tulee kokonaisuus videoon, että millainen siitä tulee, Wiskari kertoi.

Kyseessä on ensimmäinen kerta kun Kimi Räikkönen nähdään mukana musiikkivideolla. Wiskari kertoi Voicelle, että Räikkönen lähti videolla mukaan ilmaiseksi.

- Ihan huikeeta, että Kimi on mukana. Vieläkin tulee kylmät väreet siitä, että Kimi on mukana. Tunnen Kimin yhden kaverin kautta. Tutustuin Kimin vanhaan kisamekaanikkoon ja kävimme soittamassa Kimille keikan. Kimi oli kuunnellut levyä ja tykkäsi kappaleista. Hän kutsui meidät keikalle. Sitä kautta tutustuttiin ja olemme paljon musiikkijuttuja keskusteltu Kimin kanssa.

Sorateiden sankarit -musiikkivideon on ohjannut Pete Eklund ja Jaani Kivinen. Kimi Räikkösen rooli musiikkivideolla elementissään, eli mies ajaa videolla rallia.

Katso video ja kuuntele Arttu Wiskarin tuore haastattelu Voicen netistä.

Lisätietoja antaa: Jussi Suvanto, sisältöjohtaja, The Voice, puh. 020 747 4053, jussi.suvanto@sbs.fi

The Voice on osa SBS Mediaa. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega ja Radio City sekä uudet TV-kanavat TV Viisi ja The Voice. Radiokanavien online-yhteisöt ovat Suomen suosituimpia. SBS Media on kaupallisen radioliiketoiminnan markkinajohtaja, joka laajentaa vahvasti televisiotoimintaan. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 21 M€. SBS Media työllistää Suomessa 150 tv- ja radioalan ammattilaista.