Kutonen tuo The Voice Juhannuksen televisioon, mukana PMMP:n viimeinen Juhannusfestari

Tv-kanava Kutonen näyttää syksyn aikana kotimaisia huippukeikkoja. The Voice LIVE -keikkataltiointeja esitetään yhteensä seitsemän ja mukana ovat maamme ykkösartistit. Keikkaputken päättää lokakuussa esitettävä, uransa lopettaneen, PMMP:n viimeiseksi juhannuskeikaksi jäävä show.

-          Kutosen syysohjelmisto fokusoituu entistä tehokkaammin viihdepainotteiseksi, ja The Voice Live -keikkataltioinnit ovat tästä loistava esimerkki. Kanavalla on luvassa tänä syksynä runsaasti musiikkiviihdeaiheisia sarjoja, dokumentteja ja elokuvia, SBS Discovery Televisionin toimitusjohtaja Toni Flyckt sanoo.

-          Olen erittäin ylpeä ennätyksiä rikkoneesta The Voice Juhannuksesta, sekä erittäin laadukkaista taltioinneistamme. Voice ja raikkaat huippuartistit kuuluvat yhteen, ja yhdessä Kutosen kanssa saamme tarjoiltua musiikinystäville hienon kattauksen, hehkuttaa SBS Discovery Radion sisältöjohtaja Johannes Saukko.

The Voice LIVE -keikat nähdään Kutosella lauantaisin klo 15:00.

Elokuu La 7.9
Irina La 14.9
Haloo Helsinki La 21.9
Elonkerjuu La 28.9
Apulanta La 5.10
La 12.10
PMMP La 19.10

Taltioinnit on tehty Voice Juhannuksessa Himoksella tänä kesänä. Festivaalilla tehtiin yleisöennätys, kun Juhannusta juhli yhteensä 46 000 ihmistä. The Voice ja Kutonen kuuluvat SBS Discovery Mediaan.

Lisätietoja:

Toni Flyckt, toimitusjohtaja, SBS Discovery Television, toni.flyckt@sbsdiscovery.fi, p. 040 555 8374

Johannes Saukko, sisältöjohtaja, SBS Discovery Radio, johannes.saukko@sbs.fi, p. 040 594 8670

SBS Discovery Media on Suomen aktiivisin monimediatalo, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat TV-kanavat TV5 ja Kutonen. Tunnettujen brändien kautta SBS Discovery Media tavoittaa suomalaiset päivittäin niin radiossa, netissä kuin TV:ssä tarjoten laajan kattauksen musiikkia, viihdettä ja lifestyle -sisältöjä eri kohderyhmille. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2012 oli 29 M€, josta radio- ja onlineliiketoiminnan osuus oli 17 M€. Kaiken kaikkiaan SBS Media työllistää Suomessa 160 media-alan ammattilaista.

Lainaukset

Voice ja raikkaat huippuartistit kuuluvat yhteen, ja yhdessä Kutosen kanssa saamme tarjoiltua musiikinystäville hienon kattauksen.
Johannes Saukko