Osku Nurmi Neloselta Bauer Medialle

Suomen kaupallisen radion markkinajohtaja Bauer Media vahvistaa rivejään, kun Osku Nurmi siirtyy yritykseen ohjelmajohtajaksi. Nurmi saapuu Bauerille Nelonen Median Radio Rockilta, missä hän on työskennellyt ohjelmapäällikkönä vuodesta 2012.

Nurmi tunnetaan yhtenä Suomen radioalan monipuolisimmista huippuammattilaisista. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa juontajana ja Heikelä-Linnanahde Korporaatio -ohjelman tuottajana. Käsikirjoittajana hänet taas on palkittu niin Radio Awards -gaalassa kuin parhaita mainoksia palkitsevassa Kaiku-gaalassa.

Bauer Median sisältöjohtaja Hermanni Seppälä on innoissaan tuoreesta värväyksestä.

-Bauer Media on vuoden 2017 aikana onnistunut muutamilla huippurekrytoinneillaan kasvattamaan osaamistaan entisestään. Olemme ylpeitä siitä, että Oskun kaltainen huippuosaaja halusi tulla mukaan kehittämään Bauer Mediaa audiobisneksen suunnannäyttäjäksi Suomessa.

Lisätietoja antaa:

Hermanni Seppälä, sisältöjohtaja, hermanni.seppala@bauermedia.fi, p. 050 557 1817

Bauer Media on Suomen suurin radiotalo, ja strategiansa mukaisesti audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa. Radiokanavamme Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, SuomiRock, Radio Pooki ja Radio 957 tavoittavat joka viikko lähes kolme miljoonaa kuuntelijaa. Verkossa sivustojamme ovat Voice.fi, Radionova.fi, Iskelma.fi, Radiocity.fi, Kiss.fi, Radiosuomirock.fi ja Asema.net.