Radio Cityn We love hockey on Suomen suurin kaupallinen jääkiekko-ohjelma

Radio City aloittaa We love hockey -lähetykset perjantaina 16.9. kun kiekkokausi alkaa täydellä kierroksella. Rakkaudenosoitus jääkiekolle sisältää yli 290 runkosarjan ottelua sekä playoffit.

Jääkiekon ystävät voivat kuunnella selostuksia joko paikallisilla radiotaajuuksilla tai nettiradiosta HIFK:n, JYP:n, Kärppien, KooKoon, SaiPan, Tapparan sekä TuTon koti- ja vierasotteluista. Kun pakettiin lisätään myös katsaukset muiden maiden liigoista, Radio Citystä tulee Suomen suurin kaupallinen selostuksia lähettävä radio.

We Love Hockey -lähetys aloitetaan aina puolen tunnin mittaisella pregame-osuudella ja otteluselostukset jatkavat siitä eteenpäin. Selostuksista vastaa JP Jalon johdolla vaikuttava joukko paikallisesti tuttuja ja tunnettuja selostajia: Ari Stenius, Juha Lindgren, Julius Sorjonen, Aleksis Ärje, Jani Säteri ja Joni Pakarinen.

-Odotamme tasaväkistä kautta, mielettömän eläytyvää selostusta ja ennen kaikkea intohimoisia kiekkokeskusteluja kuuntelijoiden kahvipöytiin, kuvailee Radio Cityn kanavapäällikkö Jani Rajalin.

Radio Cityn kiekkoradiosta löydät lisää www.radiocity.fi/jaakiekko

Lisätietoja: Jani Rajalin, Radio Cityn kanavapäällikkö, jani.rajalin@bauermedia.fi, tel. +358 40 534 4878

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.