Radio Nova lennättää kuuntelijat kannustamaan Saara Aaltoa X -Factorin finaaliin

Radio Nova järjesti keskiviikkona kilpailun, jossa oli mahdollisuus voittaa pääsy lauantaina pidettävään X Factorin finaaliin Lontoon Wembleyn areenalla. Kilpailu päättyi tänään. Palkintoon kuuluu myös matkat ja majoitukset. Ensimmäisen tunnin aikana osallistujia oli yli tuhat. Yhteensä osallistujia kertyi 12595. Kilpailuun pystyi osallistumaan Radio Novan nettisivulla. Saara Aaltoa kannustamaan lähtee Radio Novan kuuntelijat Kati Hukka ja Kati Turunen Lahdesta. Radio Novan Aamun Aki Linnanahde ja Minna Kuukka soittivat voittajalle tänään perjantaina. Hukka puhkesi onnen kyyneliin kuullessaan voitostaan. Hän on todellinen Saara Aallon fani.

-Saara Aalto -innostus on valtava. Saimme todella lyhyessä ajassa jättimäisen osallistujamäärän. Radio toimii ilmiöiden äänitorvena erittäin hyvin. Olemme iloisia voidessamme lähettää suomalaisia paikan päälle kannustamaan Saaraa, kertoo Niina Jokiaho, Head of Radio Nova.

Katien tunnelmia X Factorin finaalista voi seurata viikonlopun aikana Radio Novan taajuudelta sekä facebookista ja instagramista.

Kannustetaan meidän oma tyttö Saara voittoon!

Lisätietoja: Niina Jokiaho / Head of Radio Nova, niina.jokiaho@bauermedia.fi , tel. 040 594 7146

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Avainsanat: