Radio Novan ja Iskelmän jouluradiot luovat joulutunnelmaa vuorokauden ympäri

Radio Novan Joulun Radio ja Iskelmän jouluradio keräävät joka vuosi kymmeniä tuhansia joulumusiikin ystäviä netissä. Joulukuun ensimmäisenä päivänä starttaavien kanavien musiikki mietitään tarkasti, jotta kuuntelijoille voidaan tarjota sopiva sekoitus perinteisiä joululauluja ja uudempia jouluhittejä.

-Joulumusiikki on Suomessa erittäin suosittua. Olemme saaneet palautetta siitä ette emme soita riittävästi jouluista musiikkia kanavillamme. Koska joutuisimme joka tapauksessa tekemään kompromisseja FM-taajuuksilla sekä joulumusiikin että puhemäärien suhteen, haluamme palvella kaikkia joulumusiikin ystäviä nettiradioilla. Ne mahdollistavat joulubiisien kuuntelun vaikka kellon ympäri, kertoo Bauer Median Head of Music René Mäkinen.

Radio Novan Joulun Radio ja Iskelmän jouluradio soivat joulukuun loppuun asti.

Lisätietoja: René Mäkinen, Head of Music, Bauer Media Oy, p. 0400 885640, rene.makinen@bauermedia.fi

Radio Novan Joulun Radio: www.radionova.fi
Iskelmän jouluradio: www.iskelma.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Avainsanat: