Sannin ja VilleGallen Lähtisitkö on kuuntelijoiden ykkönen

Radio Novan TOP 200 listan äänestys on ratkennut -tuloksena kuuntelijoiden näköinen lista

Radio Novan vuotuisen juhannuslistan voittajat ovat selvillä. Tänäkin vuonna äänestäjiä oli tuhansia. Voiton vei ansaitusti Sanni ja VilleGalle kappaleella Lähtisitkö. Toiselle sijalle ennätti Lauri Tähkä tuoreella biisillään Morsian. Äänestys TOP 200 listasta on ollut jo vuosia osa Radion Novan juhannusta. Kuuntelijoilla on intohimoinen suhtautuminen vaikuttamisen mahdollisuuteen.

Kaikki listan 200 kappaletta soitettiin juhannuslauantaina läpi, Ensimmäinen biisi soitettiin klo 8:00 ja voittajat selvisivät myöhään lauantai-iltana.

Radio Novan illoista tuttu Oku Luukkainen on tyytyväinen listaan:

”Äänestystuloksesta huomaa, että juurikin ne Radio Novan omat kuuntelijat ovat äänestäneet. Lista on kanavansa näköinen. On upeaa huomata, että ihmiset haluavat vaikuttaa siihen miltä Radio Nova kuulostaa. Kuuntelijat ilmaisevat selkeästi, että Radio Nova soittaa Suomen suosituinta musiikkia.”

Lista julkaistaan lauantaina 25.6.2016 n. klo 23:00 jonka jälkeen tiedote on julkaisuvapaa.

Lisätiedot: Niina Jokiaho / Head of Radio Nova, niina.jokiaho@bauermedia.fi

Radio Novan TOP 200 listan TOP 10:

1.Sanni ja VilleGalle – Lähtisitkö
2.Lauri Tähkä – Morsian
3.Coldplay – Hymn for the weekend
4.Dingo – Levoton tuhkimo
5.Jari Sillanpää – Sinä ansaitset kultaa
6.Queen – Show must go on
7.Johanna Kurkela – Kuolevainen
8.Haloo Helsinki – Maailman toisella puolen
9.Lucas Graham – Seven Years
10.Chisu – Kolmas pyörä

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Bauer Media Oy:n liikevaihto vuonna 2015 oli 17 M€, ja se työllistää noin 150 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut 10 vuotta peräkkäin Great Place To Work –tutkimuksessa Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Bauer Media Oy kuuluu Bauer Media Groupiin, joka on Euroopan suurin radiotalo.