SBS Finland Oy jatkoon tiukassa European Business Awards kilpailussa

European Business Awards (www.businessawardseurope.com) julkisti tänään, että SBS Finland Oy on päässyt jatkoon vuoden 2012/13 kilpailussa. SBS Finland Oy valittiin kilpailun kolmannelle kierrokselle yhdessä kolmen muun suomalaisen yrityksen kanssa ja kilpailee nyt tavoitellusta Ruban D’Honneur statuksesta. SBS Finland Oy osallistuu kilpailuun kategoriassa ”Vuoden työnantaja”.

Edellisellä kierroksella maaedustajiksi valitut yritykset esittäytyivät tuomaristolle videon välityksellä. Kaikki yritysvideot olivat nähtävillä European Business Awards kilpailun nettisivuilla ja myös yleisöllä oli mahdollisuus äänestää suosikkiaan jokaisessa maassa. Ääniä annettiin yli 35 000 ja yksi maaedustaja jokaisesta maasta pääsi automaattisesti jatkoon yleisöäänien perusteella. Lisäksi tuomaristo valitsi Suomesta jatkoon kolme yritystä, jotka osoittivat innovatiivisuutta, erinomaista businessajattelua sekä vakautta.

“Olemme ylpeitä ja iloisia jatkoon pääsystä. European Business Awards kilpailussa on kova taso – siinä pärjäävät eteenpäin katsovat ja kehittyvät yritykset. Odotamme jännityksellä, mitä kilpailun seuraava kierros tuo tullessaan”, iloitsee SBS Finland Oy:n toimitusjohtaja Leena Puntila.

“Tämänvuotinen videoelementti antoi tuomaristollemme mahdollisuuden tutustua syvemmin kaikkiin kansallisiin finalisteihin. Kilpailu on ollut erittäin tiukka ja siksi on syytä olla erityisen tyytyväinen jatkoon pääsystä”, kommentoi Adrian Tripp, European Business Awards –organisaation perustaja ja toimitusjohtaja.

Marraskuun 2012 ja tammikuun 2013 välisenä aikana maaedustajat pääsevät kolmannen tuomariston arvioitaviksi, ja arvostetun Ruban d’Honneur statuksen saajat selviävät. Tämän jälkeen Ruban d’Honneur -palkitut yritykset esittäytyvät tuomaristolle vielä kasvotusten ja lopulliset voittajat paljastetaan palkintogaalassa huhtikuussa 2013.

Katso SBS Finland Oy:n yritysvideo tästä.

Lisätietoa:

Leena Puntila, toimitusjohtaja, SBS Finland Oy, puh. 0400 527 686, leena.puntila@sbs.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja Kutonen/The Voice TV. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2011 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa noin 150 tv- ja radioalan ammattilaista.