SBS Media Veikkauksen vuoden 2012 mediakumppani

Veikkaus Oy palkitsi SBS Median vuoden 2012 mediakumppanin tittelillä ti 15.5 järjestetyssä palkintojenjakotilaisuudessa. Voittoisan esityksen takana olivat SBS TV ja SBS Radio. Palkinnon myönsivät Veikkaus Oy:n markkinoinnin kehityspäällikkö Ari Tuuli sekä Carat Finlandin asiakkuusjohtaja Matti Cornér ja sen kävivät vastaanottamassa SBS:n Tanja Harju ja Janne Turunen sekä TV5:n Mari Kauppinen ja Kalle Mäkelä.

Vuoden mediakumppanin valinnassa arviointikriteereitä olivat muun muassa innovatiivisuus, ennenäkemätön toteutus sekä Veikkauksen liiketoiminnallisten tavoitteiden tukeminen. Veikkaus perustelee SBS Median valintaa seuraavasti: ”Esitys erottuu kokonaisvaltaisella näkemyksellään, joka ottaa kantaa hyvin asiakkaan tämän vuoden haasteisiin, tavoitteisiin ja kohderyhmien tavoittamiseen – innovatiivisia ideoita unohtamatta. Monimediallinen mielenkiintoinen kokonaisuus, jossa on sopiva sekoitus asiakkaalle räätälöityjä uusia ratkaisuja ja hyväksi todettuja aikaisempia toteutuksia. Esitys kantaa hyvin kaikkien SBS:n medioiden läpi. Puhuttelee erinomaisesti niin asiakasta kuin uusia kohderyhmiä!”

Veikkaukselle laadittu suunnitelma hyödynsi kaikkia SBS:n medioita – radiota, televisiota ja nettiä – sekä otti huomioon Veikkauksen eri tuotteet luomalla niiden mainonnalle yksilöityjä ratkaisuja. SBS:llä tunnustuksesta ollaan erityisen mielissään. ”Mahtava fiilis! Vuoden mediakumppanin titteli antaa lisämotivaatiota kehittää TV5:n ja SBS:n radioiden yhteistyötä ja palvella asiakkaita jatkossakin entistä kokonaisvaltaisemmilla ratkaisuilla”, hehkuttavat SBS:n Tanja Harju ja TV5:n Ville Bergman.

Veikkaus on ollut TNS Gallupin mukaan Suomen 5. suurin merkkimainostaja sekä 2010 että 2011. Veikkaus jakoi Vuoden mediakumppanin palkinnon ensimmäisen kerran viime vuonna. Tuolloin tittelin vei Nelonen Media. Tänä vuonna Veikkauksen Vuoden mediakumppani 2012 shortlistalle pääsivät myös Klikki.com sekä MTV3.

Lisätietoja

Tanja Harju, NB myyntiryhmän päällikkö, The Voice, 0407330139, tanja.harju@sbs.fi

Mari Kauppinen, Account Manager / Conceptual Sales, TV5, 0445313753, mari.kauppinen@tv5.fi

SBS Media on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice ja Iskelmä sekä paikallisradiot Radio 957, Radio Sata, Radio Jyväskylä, Radio Mega, Radio City ja Radio Pooki sekä vahvassa kasvussa olevat tv-kanavat TV5 ja The Voice. SBS Media on Suomen innovatiivisin sähköisen median toimija ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiöryhmän liikevaihto vuonna 2010 oli 24 M€. SBS Media työllistää Suomessa 130 tv- ja radioalan ammattilaista.