Tapparan mestaruusjuhlat kuullaan Radio Cityllä

Radio City välittää suorana Tapparan mestaruusjuhlat Tampereen keskustorilta huomenna lauantaina kello 16-19.

Arttu Harkki on kuskin paikalla ja Petra Piipari istuu vänkärin jakkaralla, kun Radio Cityn Cruising Night -ohjelma jalkautuu juhlimaan tuoretta Suomen mestaria. Rokki soi ja keskustorin kansanjuhlassa ääneen pääsevät niin pelaajat, valmentajat, esiintyjät kuin fanitkin. Mikäli et pääse paikalle, ota osasi juhlahumusta Radio Cityn taajuuksilta.

Jääkiekkokausi jatkuu Radio Cityllä myös Tapparan juhlien jälkeen. MM-kisat käynnistyvät perjantaina 5.5., kun avausottelussa Leijonia vastaan luistelee Valko-Venäjä. Ottelun pregame pyörähtää käyntiin kello 16.30, äänessä ovat selostaja J-P Jalo ja kommentaattoreina Hannu Jortikka sekä Antti Törmänen. Sama tiimi selostaa ja kommentoi kaikki Suomen MM-ottelut Radio Cityn taajuuksilla.

Lisätiedot: Jani Rajalin, Head of Radio City, p. 040 5344 878, jani.rajalin@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, SuomiRock ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.