Tarkkaile Asemaasi! SBS Discovery vahvistaa digitaalista kokonaisuuttaan Asema.netillä

SBS Discovery avasi torstaina 11.12. uuden Asema.net viihdesivuston. Asema.net on SBS Discoveryn ensimmäinen täysin itsenäinen online-media, joka ei ole sidoksissa sen radiobrändeihin The Voiceen, Iskelmään tai Radio Cityyn.

"Asema.net syntyi ajatuksesta, että haluamme palvella yleisöä ja mainostajia entistä paremmin. Voice.fi tavoittaa tehokkasti 20-40-vuotiaat naiset, Radiocity.fi:n lukijat taas ovat 30-40-vuotiaita miehiä ja Iskelma.fi -sivusto tavoittaa 35-50-vuotiaita sukupuoleen katsomatta. Meiltä kuitenkin puuttui online-media, joka olisi ensisijaisesti suunnattu 20-30-vuotiaille miehille. Tuota aukkoa paikkaamaan syntyi Asema.net”, taustoittaa SBS Discovery Radio & Digitalin toimituspäällikkö Mikko Räsänen.

Mainostajan näkökulmasta Asema.net vahvistaa SBS Discoveryn tavoittavuutta kohderyhmässä 15-35 -vuotiaat miehet. SBS:llä on tarjota nyt myös vahvasti profiloitunut ”Nuoret miehet” -paketti, jota vahvistaa Asema.netin lisäksi tuore kumppanuus yli 200 000 eri kävijää ja 14 miljoonaa sivulatausta viikoittain keräävän Riemurasia.netin kanssa.

Asema.net - tarkkaile asemaasi!

Asema.net Facebookissa

Lisätietoja antaa:

Mika Sallinen, Head of Online, SBS Discovery Radio & Digital, p. 040 527 9149, mika.sallinen@sbs.fi

Mikko Räsänen, toimituspäällikkö, SBS Discovery Radio & Digital, p. 0400 541 223, mikko.rasanen@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.