• Bauer Media Oy/

”Voe mahoton paikka sentään!” Kaikkien tuntema liikennemies Pertti Salovaara tekee paluun radioaalloille

Kaikkien tuntema radioääni Pertti Salovaara palaa radioon tulevana kesänä. Salovaaran isännöimä liikenneohjelma kuullaan Iskelmällä kesäsunnuntaisin klo 15 – 20.

Liikenneasiantuntija Salovaaran ohjelma kuullaan joka sunnuntai toukokuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin Iskelmän taajuuksilla ympäri Suomen. Lähetyksessä ollaan tiiviisti kiinni kesän liikenteessä – mitä tiellä tapahtuu, missä on ruuhkia tai onko jossain sattunut onnettomuus. Tiellä liikkuvien kuuntelijoiden puhelut ovat tärkeä osa ohjelman sisältöä ja poliisiin ollaan myös tiiviisti yhteydessä. Koko lähetys tehdään tietysti Salovaaran mukavan leppoisalla ja hauskalla otteella!

”Odotan kovasti kesää ja työskentelyä Iskelmällä. Iskelmällä on loistavat puitteet hyvälle liikenneohjelmalle. Tehdään ensi kesästä upea niin radioaalloilla kuin tien päällä,” hehkuttaa Pertti Salovaara.

”Mahtavaa saada huippuviihdyttäjä ja liikenteen asiantuntija joukkoomme. Meillä liikenteen seuranta on ollut aina tärkeässä roolissa ja Pertin mukaantulon myötä liikennepalvelun rooli kanavalla korostuu entisestään”, lupaa Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Lisätietoja antaa:
Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, p. 0500-750272, ari.ojala@sbs.fi

SBS Discovery Radio Oy on kaupallinen radioyhtiö, johon kuuluvat valtakunnalliset radiokanavat The Voice, Iskelmä ja Radio City sekä paikallisradiot Radio Pooki Raahessa, Play Radio Tampereella ja Radio Jyväskylä. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2013 oli 16 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.

Avainsanat:

Lainaukset

Odotan kovasti kesää ja työskentelyä Iskelmällä. Iskelmällä on loistavat puitteet hyvälle liikenneohjelmalle. Tehdään ensi kesästä upea niin radioaalloilla kuin tien päällä.
Pertti Salovaara
Mahtavaa saada huippuviihdyttäjä ja liikenteen asiantuntija joukkoomme. Meillä liikenteen seuranta on ollut aina tärkeässä roolissa ja Pertin mukaantulon myötä liikennepalvelun rooli kanavalla korostuu entisestään.
Ari Ojala