Voicen Herättäjät kruunaa vuoden 2013 kuusituntisella radiospektaakkelilla!

The Voicen uusi aamukokoonpano ottaa uuden vuoden vastaan erikoislähetyksen merkeissä. Anssi Honkanen, Niina Backman ja Samuel Nyman heittävät kannat kattoon tiistaina 31.12. klo 18-24.

Herättäjien uudenvuodenspesiaalissa juhlatunnelmaa nostatetaan retrobiisien, haastattelujen ja kierojen kisojen merkeissä. Anssin ja Niinan isännöimässä lähetyksessä mm. heitetään tikkaa, käydään pizzanpaistokisaa juontajien kesken ja soitetaan Herättäjien Soulin-kirjeenvaihtajalle, Korea Jamesille. Äänessä ovat myös mm. Arman Alizad sekä Madventures- ja Docventures-ohjelmista tutut Riku Rantala ja Tunna Milonoff.

Herättäjien erikoisagentti Samuel lähetetään kutsuttuna kuokkavieraana kuuntelijoiden uudenvuodenjuhliin. Kuokkavieras Samuelin voi toivoa luokseen sähköpostilla: sini.koskenseppa@voice.fi.

- Laitamme Voicen Herättäjissä ison vaihteen päälle heti ensimmäisistä lähetyksistä alkaen, kertoo ohjelman tuottaja Sini Koskenseppä. – Haluamme aloittaa isosti ja toivottaa vuoden 2014 tervetulleeksi yhdessä kuulijoiden kanssa. Jos ei pääse New Yorkin Times Squarelle juhlimaan, niin ei hätää, Herättäjien erikoislähetyksessä on luvassa vähintäänkin samanlaista sykettä!

Vuodenvaihteessa aloittava Voicen Herättäjät on Anssi Honkasen ja Niina Backmanin luotsaama aamuohjelma, jonka missiona on olla särmikäs, ennakkoluuloton ja otsaryppyjä kaihtava vaihtoehto radion aamuohjelmien joukkoon.

Juhlapyhien jälkeen Herättäjiä kuullaan Voicella arkiaamuisin klo 6-10.

Lisätietoja:

René Mäkinen, ohjelmajohtaja, The Voice, rene.makinen@sbs.fi, p. 0400 885 640

Sini Koskenseppä, tuottaja, The Voice, sini.koskenseppa@sbs.fi, p. 050 553 3613

SBS Discovery Radio Oy on kaupallisen radiotoiminnan markkinajohtaja, johon kuuluvat radiokanavat The Voice, Iskelmä, Radio City ja raahelainen paikallisradio Radio Pooki. SBS Discovery Radio Oy panostaa vahvasti laadukkaisiin online-sisältöihin ja radiokanavien online-yhteisöt ovat maan suosituimpia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli 17 M€. SBS Discovery Radio Oy työllistää Suomessa noin 130 media-alan ammattilaista. Yhtiö on sijoittunut erinomaisesti Great Place To Work –tutkimuksessa ja sen tavoitteena on olla Suomen paras media-alan työpaikka. SBS Discovery Radio Oy:n omistaa amerikkalainen mediayhtiö Discovery Communications.