Vuoden kovimmat kotimaiset artistit tähdittävät Iskelmä Gaalaa

Iskelmä Gaala kokoaa jälleen vuoden kovimmat artistit yhteen Tampere-talon Isoon saliin. Perjantaina 17.2.2017 järjestettävässä gaalassa esiintyvät Tuure Kilpeläinen & Kaihon Karavaani, Erin, Lauri Tähkä, Jonne Aaron, Paula Koivuniemi, Pate Mustajärvi, Antti Ketonen, Aki Samuli, Arttu Wiskari, Jorma Kääriäinen ja Laura Voutilainen.

Gaalan lipunmyynti käynnistyi 1.marraskuuta vauhdikkaasti.

-Tapahtuman suosiosta kertoo paljon se, että suurin osa lipuista myytiin jo ennen kuin gaala-artisteja oli edes julkistettu, kertoo Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

Iskelmä Gaalassa palkitaan vuoden 2016 nais- ja miesartisti, albumi, tulokas, viihdyttäjä, yhtye ja vuoden iskelmä. Palkinnot perustuvat Iskelmän nettisivuilla järjestettävään äänestykseen, joka käynnistyy 9.1.2017.

Viime vuonna äänestykseen osallistui 30 000 radiokuuntelijaa. Gaalan kuninkaaksi nousi Juha Tapio, kun ’Sinun vuorosi loistaa’ äänestettiin vuoden parhaaksi kappaleeksi. Juha Tapio pokkasi myös vuoden miesartisti- ja vuoden albumi -palkinnot. Hänet on palkittu Iskelmä Gaalassa nyt kymmenen kertaa ja on gaalahistorian ylivoimaisesti menestynein artisti.

LISÄTIEDOT

Ari Ojala, ohjelmajohtaja, Iskelmä, +358 500 750272, ari.ojala@bauermedia.fi

Bauer Media Oy on Suomen suurin radiotalo, joka tavoittaa radio- ja onlinetuotteillaan noin kolme miljoonaa suomalaista viikoittain. Brändejämme ovat Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, Radio Pooki, Play Radio, Radio Jyväskylä ja Voice.fi. Bauer Media Oy panostaa laadukkaisiin radio- ja online-sisältöihin ja lupaa, että median ostaminen on helppoa, mukavaa ja tuloksellista.

Avainsanat: