Katherine Pancol perui osallistumisensa Helsingin Kirjamessuille

Ranskalainen kirjailija Katherine Pancol ei osallistu tällä viikolla alkaville Helsingin Kirjamessuille. Pancolin oli tarkoitus esiintyä kirjamessujen Aleksis Kivi -lavalla perjantaina 25.10. klo 16.00 ja Lukupiirissä lauantaina 26.10. klo 10.15. Esiintyminen Viini, ruoka & hyvä elämä -tapahtumassa lauantaina 26.10. klo 16.00 on myös peruuntunut.

Bazar Kustannus on julkaissut suomeksi kolme Katherine Pancolin romaania. Uusin romaani, Central Parkin oravat ovat surullisia maanantaisin, ilmestyi viime keväänä. Kirjan on suomentanut Lotta Toivanen.

Helsingin Kirjamessut järjestetään 24.─27.10.2013 Messukeskuksessa.

Lisätietoja

Bazar Kustannus Oy, viestintäpäällikkö Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, s-posti vilja@bazarkustannus.fi